Cum să anulezi testul Aptis ESOL și să soliciți o rambursare
Pentru a solicita o anulare sau o rambursare, trebuie să completezi și să trimiți formularul de rambursare online, disponibil pe această pagină.
Anularea și rambursarea taxei de examinare este posibilă în următoarele condiții:
- Dacă o cerere de rambursare este depusă în termen de 14 zile calendaristice de la data confirmării plății, vei primi o rambursare a taxei de testare și nu vor fi deduse costurile de administrare. Alternativ, poți solicita un transfer gratuit pentru susținerea examenului la o altă dată de testare disponibilă.
- Dacă o cerere de rambursare este depusă la mai mult de 14 zile de la data înscrierii, dar cu 2 zile lucrătoare înainte de data examenului, vei primi o rambursare a taxei de testare minus o taxă de administrare de 155 RON pentru Aptis ESOL General și de 175 RON pentru Aptis ESOL Advanced. Alternativ, poți solicita transferul înscrierii la o altă dată disponibilă pentru examen, la plata acelorași taxe de administrare.
- Dacă anulezi înscrierea la testul Aptis ESOL în afara perioadei de anulare de 14 zile, dar cu 2 zile lucrătoare înainte de data examenului, nu se va emite nicio rambursare sau niciun transfer, cu excepția cazului de boală certificată sau din motive familiale deosebite.
- Dacă o cerere de rambursare este depusă pentru boală certificată sau din motive familiale deosebite (vătămare, adversitate - de exemplu, furt sau accident de circulație - pierderea unui membru al familiei până la gradul doi), poți trimite o cerere în termen de până la 4 săptămâni de la data testului. Ți se va rambursa taxa de testare minus comisionul de administrare, de 25% din taxă. Sau poți solicita un transfer gratuit pentru susținerea examenului la altă dată de testare disponibilă. La cerere, trebuie să atașezi o dovadă scrisă (consultă secțiunea Documentație de mai jos).
- Dacă ai rezervat testul printr-un centru de pregătire sau un agent, cererea de anulare trebuie făcută de centrul menționat. British Council va procesa cererea de anulare și, dacă este cazul, o rambursare către centrul de pregătire.
Documente de care vei avea nevoie pentru cerere:
Pentru a anula data testului, completează formularul de cerere de rambursare, disponibil la sfârșitul paginii. Ai în vedere că cererile prezentate prin e-mail sau orice alt mijloc de comunicare nu vor fi procesate.
În cadrul procesului, ți se va solicita să încarci documentele justificative relevante:
- Copie a e-mailului de confirmare a plății primit după finalizarea rezervării.
- Chitanță de transfer bancar (dacă ai făcut plata offline).
Dacă este cazul, dovezi scrise care să justifice absența ta în ziua testului:
- Certificat medical oficial semnat și ștampilat de un medic autorizat. Dacă cerere ta are ca motiv Covid-19 și, dacă nu ai un certificat oficial, putem accepta dovezi în alte formate, cum ar fi un e-mail sau o captură de ecran.
- Raport al poliției, certificat de deces și alte declarații oficiale.