Cum pot trimite un comentariu către British Council?
- Online folosind formularul online
- Prin e-mail la contact@britishcouncil.ro
- Prin telefon +40 (0)21 307 96 00 (luni - vineri, între orele 09:00 - 17:00)
- Prin poștă: British Council, Echipa de Relații cu Clienții, Calea Dorobanţilor, nr. 14, București, 010572
- În persoană la Echipa de Relaţii cu Clienţii a British Council Bucureşti
Prețuim opinia ta
Sperăm ca interacţiunea ta cu British Council să fie excelentă, iar comentariile, sugestiile şi detaliile legate de serviciile noastre sunt binevenite, fie că e vorba de experienţa pe care ai avut-o atunci când ne-ai contactat, sau de alt produs sau serviciu pe care îl oferim. De asemenea, ne-ar face plăcere să aflăm dacă unul dintre angajaţii British Council a oferit un serviciu de o calitate excepțională.
Ce vom face
Ne tratăm toți clienții cu seriozitate și imparțialitate și le răspundem cu promptitudine. Ne propunem să răspundem comentariilor tale în termen de 48 ore. În situația în care răspunsul nostru va necesita un timp mai îndelungat, te vom anunța.
Vom folosi comentariile și sugestiile tale pentru a ne îmbunătăți serviciile.
Informațiile furnizate vor fi păstrate în conformitate cu legislația pentru protecția datelor personale, în vigoare în Anglia din 1998. Informaţiile pe care ni le vei oferi vor fi folosite doar cu scopul de a ne îmbunătăţi serviciile. Dacă ne vei lăsa datele tale de contact, le vom folosi doar pentru a-ți răspunde. Datele tale nu vor fi niciodată oferite altor entități.
Echipa noastră de relaţii cu clienţii oferă informaţii cu privire la British Council şi activităţile şi programele sale.
Nu se percepe niciun cost pentru contactarea Echipei de Relaţii cu Clienţii, însă unele dintre produsele şi serviciile despre care oferim informaţii sau pe care ţi le-am putea recomanda implică anumite costuri.
Cum să depui o plângere
Dacă îţi doreşti să depui o plângere, o poţi face prin e-mail, în scris sau telefonic, însă te sfătuim să depui plângerea în scris oricând există această posibilitate. Toate plângerile trebuie depuse în termen de 90 de zile de la data la care a avut loc evenimentul în cauză, sau de la data la care problema ți-a fost adusă la cunoștință.
În România
Contactează Echipa British Council de Relații cu Clienții din cea mai apropiată locație.
Te rugăm să reții că nu putem discuta informații cu caracter personal și nu putem procesa plângeri decât de la clienții noștri, spre exemplu unul dintre candidații la examenele noastre sau un reprezentant oficial al unei organizații aflate în parteneriat cu British Council.
În cazul în care îți dorești să fii reprezentat de o terță persoană sau organizație (cum ar fi un avocat, un expert, un membru al familiei sau un prieten), aceștia vor trebui să prezinte o confirmare scrisă. Mai multe informații pe această temă pot fi obținute atunci când ni te adresezi legat de plângerea ta.
Rezolvarea plângerii tale
Ne propunem să rezolvăm pe loc cât mai multe situații posibil, chiar atunci când ne contactezi. Membrii echipei noastre vor încerca pe cât posibil să rezolve situația în întregime, însă el sau ea ar putea avea nevoie să contacteze și alți membri ai echipei în acest scop.
În anumite cazuri, poți primi răspunsul de la departamentul sau persoana responsabilă de respectivul aspect al serviciilor noastre. În cazul puțin probabil în care plângerea ta este de o natură mai serioasă, dacă te vei simți în continuare nemulțumit/ă de concluzia la care s-a ajuns, plângerea ta poate fi transmisă mai departe, la un nivel superior. Mai multe detalii legate de această situație îți vor fi oferite atunci când ne vom ocupa de situația semnalată.
Soluții
Principiul general după care ne ghidăm este ca orice situație să fie rezolvată, ca și cum totul ar fi decurs ideal de la bun început. Scopul nostru este să oferim soluții practice oricând acest lucru este posibil. Atunci când greșim, dorim să ne cerem scuze si să ne asumăm responsabilitatea; să recunoaștem și să explicăm ce nu a funcționat corect și din ce motiv; să ne străduim să îndreptăm lucrurile în cel mai scurt timp posibil; să folosim feedback-ul tău ca o oportunitate de a ne îmbunătăți serviciile.
Confidențialitate
Plângerea ta va fi rezolvată în confidențialitate deplină, în conformitate cu Politica Noastră Globală de Confidențialitate și Siguranță a Informației. Informațiile legate de tine vor fi transmise doar intern, în limita necesităților impuse pentru a cerceta și rezolva plângerea ta. Nu vom împărtăși informațiile tale unei terțe entități decât cu acordul tău, sau dacă suntem obligați prin lege să facem acest lucru. În conformitate cu legislația privitoare la protecția datelor în Regatul Unit, ai dreptul de a cere o copie a datelor tale personale pe care le deținem, precum și dreptul de a ne cere să corectăm orice erori existente.
Pentru informații suplimentare legate de acest subiect, te rugăm să ne contactezi sau să accesezi site-ul nostru: www.britishcouncil.org/privacy
Analiză externă
Dacă plângerea ta este de o natură deosebit de serioasă, a fost deja transmisă la cele mai înalte niveluri interne în cadrul British Council, și ești în continuare nemulțumit/ă, alături de răspunsul nostru îți vom oferi și informații despre cum situația ta poate fi analizată de către departamentul nostru independent de analiză.
Accesibilitate
Dacă nu reușim să îți răspundem direct la întrebare, atunci te vom îndruma către un membru al organizației noastre care o va putea face. Dacă ai o întrebare specifică însă nu știi cui să te adresezi, te putem pune în legătură cu persoana sau echipa potrivită. Angajații noștri sunt instruiți să vorbească engleză în termeni simpli, și ne dorim să oferim informația necesară cât mai clar posibil. Avem de asemenea posibilitatea de a oferi informația în formate speciale, cum ar fi Braille, în cazul în care acest lucru este necesar.