Cultural Management Academy 2019
Date
De luni, 16 septembrie 2019 - 09:00 până vineri, 20 septembrie 2019 - 18:00

Ediția 2019 a Cultural Management Academy (CMA), dedicată temei "Cultura și arta în tranziție: era digitală", urmărește să exploreze noile tehnologii, alături de impactul și integrarea lor în managementul instituțiilor și proiectelor culturale. Academia include participarea la CMA Network Meeting & Idea Camp organizată în iulie la Plovdiv - Capitală Europeană a Culturii, precum și la un seminar intensiv de o săptămână, organizat în toamna 2019 în țara de origine a participanților. Pentru a susține procesul de dezvoltare a domeniului, CMA oferă posibilitatea obținerii de finanțări pentru noi proiecte colaborative prin CMA Fund.

Pentru participanții din România, cea de-a treia ediție include:

  • Network meeting and idea camp: 3-7 iulie în Plovdiv, Bulgaria
  • Local seminar: 16-20 septembrie în București, România

Curator și mentori CMA București

Curator 

Miki Braniște este manager cultural și curator pentru arte performative și proiecte interdisciplinare, președintă a Colectiv A Cluj și a Fabricii de Pensule, centru de artă contemporană. A fost directorul festivalului TEMPS D'IMAFES din Cluj din 2008 până în 2017. 

Mentori

Cristiana Tăutu - Head of Arts, British Council România. Manager cultural interdisciplinar cu focus pe consolidarea sectorului prin colaborare și schimb de informație.

Anca Hrab - Institutul Cultural Româna. Manager cultural cu peste 10 ani de experiență de lucru în sectorul cultural public și independent din România.

Pawel Rutkowski - Coordonator de proiecte culturale la Institutul Polonez din București. 

Despre CMA

Cultural Management Academy este un program de management cultural ce urmărește dezvoltarea sectorului și încurajarea schimburilor și colaborărilor în Balcani și Europa de Sud-Est. A fost înființat în 2015 la Sofia, iar pe parcursul anilor s-a dezvoltat într-un program internațional coordonat de Institutele Goethe din Sofia, București, Salonic și Sarajevo. Rețeaua CMA include deja peste 200 de manageri culturali din Bulgaria, România, Moldova, Grecia, Bosnia și Herțegovina. 

În fiecare an, CMA oferă seminarii locale intensive (care includ cursuri, workshopuri și traininguri cu profesioniști locali sau internaționali), o întâlnire de networking a tuturor participanților în Bulgaria, opțiuni de finanțare pentru noi proiecte și alte oportunități de networking și colaborare.

Parteneri: EUNIC Global Office, rețelele EUNIC din Bulgaria, România, Grecia și Bosnia și Herțegovina, the City of Sofia, Sofia Development Association, Plovdiv - Capitală Culturală Europeană 2019, Asociația Colectiv A, Universitatea din București. 

 

Alflă mai multe